{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på FZ6-S/N
  • #2   9. okt 2008 Hvem ka.. Chrís A :o) Han ka sgu bare det der med info!

  • #3   9. okt 2008 Flot og fint forklaret, hvis man ved lidt om fazerne.
    - og nu til spørgsmålet - er der forskel på S og N.
    Nej, det er der ikke.
    Mange andre mærker har også ens modeller som S og N ( med og uden kåbe)
    - og så lige en kommentar til ABS.
    Jeg har prøvet begge 98 HK af FZ6S, en med og en uden. Jeg kunne ikke drømme om at køre uden ABS. I en panik opbremsning hvor bremserne bare hugges i - der bliver du reddet af ABS´en. også i denne tid hvor kørebanerne er våde + blade er det godt hvis hjulene ikke blokerer ved bremsning.
    Jeg ved godt at der altid findes nogle der overgår al teknik og mestrer dette til fingerspidserne- kør i bare uden ABS. Alle os andre nørder er nødt til at køre med ABS.


  • #4   9. okt 2008 Jeg må indrømme, at jeg har haft denne Z 750 ABS i 2 mdr. og har kørt 5000 km.
    Jeg bliver mere og mere glad for ABS.

    Jeg har kørt med en fart over 150 Km/t mod en rundkørsel og bremser meget sent op, og når stadig at komme godt ned i fart, hvor det er forsvarligt... Også fyrer den af med gas i bund ud af rundkørsel igen!! Det gir en ordentlig sus!!! :o)
    Så... jeg får ik kun oplevelsen ved ACC. Men også ved nedbremsningen!! :o) ABS 4 Ever!


  • #5   9. okt 2008 Tiger A - Jeg troede ikke der var rundkørseler på Autobahn ;o)

  • #6   9. okt 2008 Haha.. ;o)

  • #7   27. maj 2011 hej har lige købt er 6er og den er drosllet til 78 hk kan man selv lave det så man kommer op på 98 hk ??????


Kommentér på:
Forskel på FZ6-S/N

Annonce